Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract respectiv de a renunța la comanda de produse si servicii, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, pana la livrarea sau executia serviciilor sau in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

RETUR 14 ZILE

Indiferent daca ati facut achizitia ca persoana fizica sau in contul unei firme (persoana juridica), beneficiati de dreptul de retur in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, pentru orice produs cumparat pe site-ul www.dbv.ro.

Dreptul de retur in termen de 14 zile conform OUG 34/2014.

Pentru a fi acceptat returul fara costuri suplimentare, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul.

Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv, il puteti selecta accesand istoricul de comenzi din contul de client.

Puteti opta pentru returnarea produselor prin curier (un agent al curierului va prelua coletul de la adresa indicata).

Termenul de solutionare a returului este de 14 zile de la data receptionarii produsului .

Nu se accepta returul produselor desigilate.

Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj in care sa descrie numarul comenzii si dorinta de renuntare la comanda iar dupa primirea produselor si cauza returului, cum doreste sa returneze si sa primeasca contravalorea produselor, trimis la adresa de e-mail comenzi@dbv.ro sau birousan@gmail.com

Consumatorul poate returna produsele in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.

Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat pe adresa magazinului SAN SRL din Titu, Str. Pic. N. Grigorescu, nr.42, jud.Dâmbovița, cod 135500

Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru inlocuirea cu un alt produs. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare.