Produsele cumparate prin intermediul dbv.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului.
Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.
Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau Vanzator, acesta garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.
In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.
Cumparatorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea si utilizarea produselor, conform instructiunilor prevazute in documentatia furnizata de producator/importator, Vanzatorul oferind garantie doar pentru deficiente de productie sau in caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau dupa caz, in documentatia specifica.
Daca in momentul receptiei veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email comenzi@dbv.ro.ro sau la numarul de telefon 0766 506 305 . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI
Perioada de garantie acordata pentru produsele achzitionate incepe de la data facturarii produsului si este valabila o perioada de 24 de luni.
Cumparatorul, in cazul unei solicitari privitoare la garantie, este obligat sa sesizeze in prealabil VANZATORUL in scris la adresa email comenzi@dbv.ro, ulterior fiind obligat sa transmita produsul achizitionat impreuna cu toate accesoriile sale si cu certificatul de garantie emis de Producator/ Importator.
VANZATORUL nu este obligat sa acorde garantia in situatia in care constata faptul ca defectiunea semnalata este cauzata de gresita manevrare/utilizare/instalare. De asemenea, SAN SRL își rezerva dreptul de a nu acorda garantia in situatia in care produsul prezinta avarii produse de catre Cumparator.
VANZATORUL isi rezerva dreptul de a returna contravaloarea produsului ce face obiectul garantiei si de a nu inlocui produsul, in situatia in care acesta nu se mai regaseste pe stocul acestuia
Aceasta garantie nu acopera uzura normala si/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, manipulare neglijenta sau malitioasa in mod intentionat. De asemenea, garantia nu acopera daunele provocate de umezeala sau apa cu exceptia produselor marcate cu mentiuni specifice.
Orice modificare adusa produselor, incluzand adaugarea, indepartarea si/ sau inlocuirea de parti componente de catre o persoana neautorizata va duce la pierderea garantiei.
Lucrarile de servisare sau reparatii efectuate pentru produs vor duce de asemenea la pierderea garantiei.
SAN SRL nu isi asuma raspunderea pentru daune legale accidentale sau indirecte rezultate din defectarea sau functionarea eronata a produselor. Orice pretentie de despagubire adresata catre SC SAN SRL nu poate depasi valoarea pretului de achizitie al produsului in cauza.
In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport/ manevrare corespunzatoare.
Daca in momentul receptiei veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email comenzi@dbv.ro sau la numarul de telefon 0766 506 305 . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Este recomandabil sa aduceti produsul in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.
Pentru a putea beneficia de garanție, la trimiterea
produsului în service, trebuie să prezentați următoarele:
Factura de achizitie a produsului in original (sau o copie a acesteia)
Descrierea pe scurt a defectului reclamat
Datele dumneavoastra de contact: adresa, telefon, adresa e-mail.
Este recomandabil sa aduceti produsul in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.